Eve Veterinerlik –  Eve Aşı Hizmeti

Çekmeköy Ümraniye Sancaktepe Taşdelen

Evcil hayvanlarımız, evimizin en popüler aile figürüdür. Evdeki herkes onunla eğlenir, onunla yemek yer, onu sever ve onunla stres atar. Evimizin bu sadık dostları aynı zamanda bir o kadar da hassas canlılardır. İnsanlara benzer şekilde, evcil hayvanlar da hastalanabilir. Bu nedenle tımar ve tıbbi tedavilere de ihtiyaçları var.

Bir kedi veya köpeğe sahip olmak, düzenli olarak bir veteriner kliniğini ziyaret etmenizi gerektirir. Bunu görmezden gelmek dostunuzun sağlığını tehlikeye atabilir. Ancak Çekmeköy Ümraniye Sancaktepe bölgesi için ana sorunlardan biri her bölgeye erişilebilir bir veteriner kliniği olmamasıdır.

Çekmeköy’den Evinize Geliyoruz!

Bazı evcil hayvan sahipleri, aile hayvanlarını veterinere götürmek için mesai saatlerinden, sosyal yükümlülüklerinden ve ev işlerinden zaman ayırmakta zorlanırlar. Bu kadar işin arasında kalkıp veterinere götürme zorunluluğunuz ya sizi yıpratır yada vijdanınızı. Bu sorumluluğu alan evdeki tek birey sizseniz, durum daha zor bir hale gelebilir.

Tabi ki diğer faktörleri de unutmamak lazım. Veterinere giderken yolculuk başınıza bela olacak mı? Evcil hayvanınız, aracın sesi ve hareketinden rahatsız olup kusup her yeri batıracak mı? Sevgili evcil hayvanınızı veteriner merkezine gidip götüreceksiniz. Bu onun en travmatik zamanı mı olacak? Birçok hayvansahibi için kafalarını kurcalayan sorulardan biri, evcil hayvanlarının bir hastane ortamına nasıl tepki vereceğinden emin olmamalarıdır. Veteriner kliniğinde diğer hayvanlarla karşılaşacaklar mı? Bütün bu soruların cevabı: Ümraniye Çekmeköy Sancaktepe Eve Veterinerlik hizmetimizdir.

Eve aşı hizmetimiz sayesinde kedi ve köpeklerimiz günü geciktirilmeden evinize gelerek tecrübeli hekim ve teknikerlerimizin elinden aşılarını olacaktır.

Eve Aşı ve Eve Veterinerlik hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için mutlaka bizimle iletişim kurmayı unutmayın.

Online randevunuzu aldığınızda size gelmek için bir gün belirleyip size haber vereceğiz. Herhangi bir sebeple geliş zamanımızda bir değişiklik olursa, sizi bilgilendirmek için arayacağız. Vardığımızda, köpeklerin havlaması ve birkaç dakika boyunca çok heyecanlanması normaldir. Biz zaten bu duruma çok alışkınız, siz de rahat olun. Kediler ise çok meraklı olmasına rağmen, alışana kadar yeni kişilerle mesafelerini koruma eğilimindedirler. Bizleri gördüklerinde genellikle bir yatağın altında veya güvenli bir yerde saklanma eğilimi gösterirler. Bu nedenle, saklanma noktalarına erişimi önlemek için varışımızdan önce yatak odalarına vb. Tüm kapıları kapatmanızı öneririz. Yada “Korkmuş kediler” için, varışımızdan 10-15 dakika önce banyo gibi daha küçük bir odaya koymanızı öneririz. Bu, onları hızlı bir şekilde  bir havluya sarmamızı ve kovalanmış hissetmelerini önlememizi sağlayacaktır.

Konuşmaya Başla
Sizlere nasıl yardımcı olabiliriz?